HEB JIJ HET ASIO EFFECT

De misser van Clarence, de wissel van Sven en de mislukte afzwaai van Epke. Stuk voor stuk succesvolle topsporters die allemaal te maken kregen met het ASIO effect.

Bij onze tafeltennisvereniging in Haaften oefenen we iedere dinsdagavond vol goede moed om (nog) beter te worden. Soms met spectaculaire rally's, soms met veel geluk en soms gewoon gênant slecht. Tsja zoals onze naam al zegt: Altijd Succes Is Onmogelijk. Ben jij sportief, succesvol en heb je een knallende conditie? Dan zijn we niet op zoek naar jou. Maar hou je van gezelligheid en vind je het leuk om af en toe een balletje te slaan? Kom dan een keer gezellig kijken bij onze vereniging.

Is tafeltennis een ontspanning voor jou? Of ben je geïnteresseerd in deze sport, wil je competitie gaan spelen of lijkt het je leuk om gewoon eens een balletje te slaan? Kom dan vrijblijvend kijken bij ASIO in Haaften én natuurlijk kun je ook meespelen tijdens de trainingen! Er is volop speelmateriaal aanwezig.

KOM EEN AVONDJE PROEFDRAAIEN (OF TWEE OF DRIE...)

Bij ons kun je maar liefst in 3 avonden bekijken of tafetennis bij je past. Kom dus even proefspelen. Materiaal heb je niet nodig, dat hebben wij voldoende.

Kunnen wij vast een tafel voor je reserveren? Vul via onderstaande button het formulier in.

ONZE HISTORIE

SINDS 1979

Wij zijn al ruim 40 jaar actief, maar nog altijd jong van geest.

ONZE VISIE

Altijd succes is onmogelijk.

Je kunt wel alles willen winnen, beter willen worden en successen behalen. Maar soms is dat tevergeefs. Je kunt nu eenmaal niet altijd presteren! De man met de hamer, een blessure of vormcrisis leidt direct tot verval oftewel. Dus doe relaxed, geniet van je moment, overhaast niks en pluk de dag.

NUTTIGE INFO

Bekijk hierbij wat nuutige links

• Nederlandse tafeltennis bond